Foodservice op maat

b2b bezorgservice op kantoor

Wanneer je als bedrijf ‘gewoon’ open bent omdat thuiswerken niet gaat of je valt onder de ‘vitale beroepen’, bieden wij jou de mogelijkheid om lunch aangeleverd te krijgen bij je bedrijf. Geheel afgestemd op jouw wensen en behoeften en dagelijks vers bereidt.

Welke mogelijkheden bieden jullie?

De wereld van eten en drinken staat momenteel op z’n kop. Ook binnen jouw bedrijf zullen er maatregelen genomen zijn om het COVID-19 virus in te dammen. Dat heeft impact op de verzorging van eten en drinken binnen je organisatie. Daarom willen wij jou ontzorgen door het vraagstuk rondom eten en drinken binnen je organisatie uit handen te nemen. Wij stemmen met jou af waar de wensen en behoeften liggen en spelen hierop in met een passend aanbod en een offerte op maat.

Zijn er naast maatwerk ook standaard opties beschikbaar?

Naast een op maat gemaakt voorstel en offerte bieden wij ook standaard opties voor lunches aan.

Er zijn 4  standaard menu-opties:

Deluxe – 3 broodjes per persoon € 7,25*
Luxe – 2 ½ broodjes per persoon € 6,75*
Basis – 3 zachte bolletjes per persoon € 7,00*
Lunchpakket – 3 broodjes, handfruit en drankje € 7,50*

*Prijzen zijn exclusief bezorgkosten en BTW

Wat zijn de kosten hiervoor?

Kosten voor het standaard menu liggen vast (excl. bezorgkosten), maar de kosten voor een offerte op maatwerk verschillen per wens en behoefte. Deze bespreken we uiteraard uitvoerig met je. Achteraf ontvang je van ons een weekfactuur.

Om te zorgen dat wij de factuur naar het juiste adres versturen vragen wij je om de volgende gegevens met ons te delen:

NAW gegevens van het bedrijf, Contactpersoon binnen jouw organisatie met telefoonnummer, Emailadres waar wij de factuur naar toe kunnen sturen (wij sturen enkel digitale facturen), PO of kostenplaatsnummer

Wanneer en hoe moet ik mijn bestelling doorgeven?

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen moet je dit voor 10.00 uur doen om de volgende dag vóór 12.00 uur een levering te ontvangen. De eerste bestelling bespreken wij persoonlijk telefonisch met je door. Voor elke volgende bestelling maken wij een op maat gemaakt bestelformulier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij nemen na 16.00 uur, op de dag waarop je de bestelling hebt gedaan, contact met je op over het verwachte levermoment de volgende dag. Wij proberen dit levermoment zo secuur mogelijk te bepalen, maar we zijn hierbij afhankelijk van de actuele verkeersituatie.

Wij hanteren de door het RIVM voorgeschreven adviezen en richtlijnen omtrent hygiëne en het bewaren van afstand. In al onze leveringen heeft de gezondheid van ons personeel en onze klanten de hoogste prioriteit.

Of bekijk de andere opties

Stuur ons een bericht

Geen antwoord gekregen? Het kan zijn dat ons bericht in de map ongewenste e-mail is beland.

Contact

Vermaat Delivery  |  Produktieweg 1  |  3401 MG IJsselstein  | Info@vermaatdelivery.nl  |  030 688 0181

Algemenevoorwaarden  |  Privacy statement  |  Colofon   |  Cookieverklaring